måndag i örebro

ja då var det måndag då, S är på jobbet..

I går kväll var vi på bio, vi såg den nya solstorm! den var väl helt okej.. Kanske lite väl mycket gud för min del me helt okej.. den påminde ju lite om knutby, det var väl det som var meningen också... Persbrandt var lika snygg som vanligt, även som präst =) Den var nästan två timmar lång så vi var hemma efter 23.. Nemo var ensam hela tiden, och det gick jättebra.. tror jag i alla fall... han fick vara i sin bur och han sov så gott när vi kom hem.. Som tur är så är han ju kvällstrött av sig...

Har precis ätit frukost och diskat efter den.. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på.. Duscha, gå en sväng med Nemo.. plugga lite.. ja nåt hittar vi nog på =)

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Ha en bra dag :-)

2007-11-05 @ 08:23:22
URL: http://peffies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0