Lyckligast !!!

Lyckligare än vad jag är nu kan ingen vara =) Jooo det går säkert... men.. vad jag vill säga är att jag mår hur bra som helst!! Jag sitter i örebro hemma hos underbara Staffan, han är visserligen på jobbet =/ men gårdagen var heeelt underbar.. Resten av veckan/helgen kommer bli toppen!
MEN det bäst av allt =) Jag har fått en anställning !!! Min chef från 105:an (hjärtavdelnigen) ringde i går när jag satt i bilen på väg ner och talade om att om jag fortfarande var intresserad kunde jag få ett vikariat där =) Gissa om jag blev glad... Känns hur bra som helst! Nu vet jag vad jag ska göra efter den 18 januari (examensdagen) och jag vet att jag kommer tjäna lite pengar så jag kan börja leta lägenhet nu =) weeeeiiiii!!

Så det där blåögat som jag har, det spelar inte så stor roll längre.. för jag har ett jobb =)
På tal om blåöga förresten.. I dag har det svällt upp under ögat, så nu ser det verkligen ut som om jag åkt på en smäll.. Jag tänker inte gå utanför dörren förrän det är borta =)

Nu ska jag ta och sätta mig med min uppgift.. meningen var att den skulle vara inne i mån men fick höra i går att den ska vara inne v 48 i stället =) så det blir ju inge som helst problem.. men jag gör nog dne färdig i dag i alla fall eller i mån... Staffan är ju ändå på jobbet och jag har ingenting att göra.. ska bara göra lunch tills han kommer =) undrar vad det blir.. kanske n omelett?


Kommentarer
Postat av: Jessica N

GRATTIS till anställningen! :D Gud vad roligt för dig! Man känner sig så mycket tryggare när man har lite koll på vad som ska hända framöver ! :)

2007-11-15 @ 11:18:40
URL: http://jessicanorling.blogg.se
Postat av: Sara-Mira

Ååhhh grattis till jobbet!!! Guud så skojjigt!!
Kramis

2007-11-15 @ 16:14:01
URL: http://saramira.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0