Lyckat..

ja i dag har det vart en bra dag.. seg men skön..

uppsatsen är äntligen klar =) känns hur bra som helst.. men lite tomt, vad ska vi nu pyssla med? Joooo vi ska ju ha praktiiiik juuuu.. det ska lbi skitkul! Hc here i come!

aja.. i alla fall.. vart klar tidigt så jag hann med halv 1 tåget hem.. åkte direkt och hämtade nemo hos anna, han hade skött sig som vanligt =) efter det åkte vi ner till tommy och hämtade upp mian vinterdäck.. kikade in på hallen som han hade målat också.. vart riiiiktigt snyggt, jag har bra smak jag =) de skulle knacka in lite golv i dag.. får kika in sen och se hur det blev =) jag saknar det itne ett dugg.. bara själva inredningsgrejjen, det är fan skitkul och verkligen min grej! Längtar tills jag är redo för hus på riktigt och hittat den man som jag förhoppningsvis ska leva resten av mitt liv med.. då blire ett riktigt gammalt hus mitt ute i skogen som ska totalrustas.. ja INNAN det blir kids på fråga.. nejnej nu ska vi inte gå några händelser i förväg, jag vet att allt kan ändras.. på en natt faktiskt ;) trust me, i know..

jaja.. skitsamma! jag och pappa har vart i valbo i dag! Jag hittade matskål åt nemo.. kanonbra vart den.. lite för hög ännu, men om några veckor kan han ha den perfekt.. hittade så många fina halsband som jag ville köpa, men det är ingen idé medans han växer hela tiden..
Och så vart det en ny telefon också =) hehe.. fick förlänga mitt abonemang, så det vart en ny sony ericsson en riktigt platt en.. vet itne vad den heter men en walkman var det.. en massa låtar får man plats med också... men sånt där kan inte jag.. bara rigna och smsa =)

och nu vet jag vad jag ska göra över jul också.. de ringde från hjärt i dag.. jag ska jobba julafton kväll, juldag morgon, annandag kväll... jiiipiiii! Therese som absolut itne kan säga nej.. och självklart måste jag lägga mig på plussidan om det ska bli nå jobb i januari =) hehe.. men chefen sa att jag redan låg på plus, så jag hade itne ens behövt ställa upp ;) Hon e så go hon.. så det känns som om det är 99% säkert att jag har jobb efter skolan.. det gäller bara att de ska ta in nå folk.. och förhoppningsvis gör dom det.. i alla fall som det ser ut nu, de har jättedåligt med folk.. så det borde inte bli några problem.. ska ändå söka lite under nästa vecka för säkerhetens skull =)

I mån ska jag ta tag i mina vinterdäck också.. tror ni jag fixar å byta dom själv? det tror jag.. sen bär det av mot gävle i mån kväll.. hem till sanna och äta mat, dricka vin och kolla in idol.. sen får vi väl se om det blir en sväng på heartan också, man vet aldrig.. var ett tag sedan jag var ut där nu.. mmmm.. vi får väl se..

nej nu ska jag göra nåt annat.. over and out

Kommentarer
Postat av: Jessica N

Vad synd att du måste jobba under julhelgen! Hinner du kolla på kalle anka innan du börjar jobba ?! :D Kram!

2007-11-01 @ 21:41:18
URL: http://jessicanorling.bilddagboken.se
Postat av: Tessa

Neeeej jag gör ju inte det.. jobbar 14-22 =/ men jag MÅSTE ju se kalle, det får bli en break då =)

2007-11-03 @ 08:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0