Idiot!

Ja jag är en idiot!!! Jag trodde inte als att jag var svartsjuk över huvudet taget.. men så var det visst =) Åhhh vad jag ångrar att gårdagens diskussion aldrig hade ägt rum.. men men.. går inte att göra ogjort, synd!! Det har alltid vart tvärom i mina tidiga förhållanden.. att mina pojkvänner vart svartsjuk och itne jag.. Nu får jag själv känna på det, intressant! men men.. Nu ska jag lägga det bakom mig och se framåt i stället.. Jag är kär, lycklig!

Och kolla in den här bilden då =)
 Nästan så man får gåshud =)... eller hur? Det där var nåt år sedan numera ser han ut såhär:  han är såååå fin =)

Kom alldeles nyss hem från örebro.. Åkte i morse så jag slapp mörkret.. Tisdag i dag, på fredag kommer han hit igen =) såååå jag borde nog klara mig tills dess ;) Nästa vecka börjar ny kurs också, då kommer jag inte alls att vaar lika mycket ledig som denna kurs.. alltså, vi kommer att ses mer sällan =/ men men.. det ska väl gå det med..

I går kväll var vi och spelade badminton med 2 utav hans arbetskamrater, det var jätteroligt!! efter det åkte vi hem till S och duschade och åt mat som jag hade förberett.. Sedan efter det låg vi i sängen i flera timmar och pratade.. En udnerbar natt och  nu är man tillbaka i verkligheten igen =) skönt det med faktiskt..

Ilah blev jätteglad när vi kom hem.. Hon saknar nog Nemo när han är borta.. Nu ska jag inte göra så mycket.. har precis packat ur min väska, trodde att min nya teelfon skulle ha kommit men den hade inte det.. den kommer nog i mån.. ska ner och bada med mamma efter 16 och sen blire ju housewives hos jessica =) Ska nog åka ner till tommy en sväng och hälsa på också.. Hälsa på nya katten och kolla in hur hallen blev =)

Kommentarer
Postat av: Jessica N

Oj, det var minsann en riktig hunk du har skaffat dig! ;)

2007-11-06 @ 13:00:39
URL: http://jessicanorling.blogg.se
Postat av: Linda

Hittade hit till din blogg utav en slump.

Gammal Hofors-bo som jag är, tycker jag mig känna igen killen.. Men namnet minns jag inte alls.

Mysigt att vara nykär! Kan kärra nykär pirret fortfarande med min sambo (& pappan till vårat barn) sen några år tilbaka.

2007-11-06 @ 16:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0