Heeeeelg

Jajamenn snart äre helg och jag är långledig!!! underbart!

I går var jag och simmade.. alldeles för mig själv.. underbart skönt var det! Simmade 40 längder, bubblade och solade.. efter det åkte jeg hem till jessica och jimmy.. var helt seg efter badet.. så jag åkte hem efter att skjutsat hem syster fårn jobbet och slockande på sängen direkt..

Nu sitter jag och christine i skolan och gör de absolut sista ändringarna på uppsatsen innan den ska lämnas in för först seminarium sedan examination =) spännande..

I dag är det torsdag! Jag har inga direkta planer.. ska hämta mina vinterdäck hos tommy och kolla in hur hallen blev, han målade den i går.. sen vet jag faktiskt inte.. i morgon äre fredag och då ska jag in till gävle och umgås med sanna.. blir ngo en del shopping, äta lite god mat kanske dricka nåt glas vin och idol såklart! på lördagen ska jag hem till niklas och karin och kolla in deras nya hus =) roligt, och på söndag ska jag eventuellt träffa anna, en gammal klasskompis som har en liten engstaff i samma ålder som nemo.. vi ska träffas så de får leka lite =) det ska bli superkul..

Jag funderar på att skaffa mig en ny mobil.. mitt abonemang går snart ut och min sony ericsson börjar se lite trött ut.. men jag vet inte riktigt vad jag skall ha för nånting.. äre någon som har nåt tips? som är nöjd med sin egen kanske..

I dag äre förresten en hel vecka utan godis =) visst är jag duktig... nej nu måste vi jobba vidare om vi ska få gå hem nån gång =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0