fredag

jajamänn fredag i dag!! staffan har precis åkt till jobbet =/ Jag ligger i sängen och ska slappa lite.. sen ska jag klia upp och skriva klart mitt arbete, som alldeles snart är klart.. sen vid tolv tiden kommer staffan hem på lunch, då blire lax, ris och hollandiesås =) sen efter det ska jag ta mig ut på stan för lite shopping =)
senare i kväll ska vi spela badminton, om det finns nån bana ledig =) och efter det blire fredagsmys med god mat och idoooool =)

i går kväll var vi ut på pacos och åt mat =) det var mysigt, lite för stark mat för min del.. efter det gick vi hem och jag somnade på soffan =)

Nej nu ska jag kika lite på tv sen rycka upp mig =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0