borta bra men hemma bäst...

My Ass heller!! det är fan det sämsta ordspråk som finns.. Borta bäst! helt klart!! i alla fall för min del ;)

Resan hem gick bra.. även fast peugeoten helst också ville stanna kvar i örebro.. men men.. körde raka vägen hem.. var hemma strax före 12.. har packat ur mina väskor och kommit i ordning här hemma.. Nemo och ilah hade verkligen saknat varandra.. Nu har de busat i nån timme så nu ligger de utslagna i korgen och myser tillsammans..

Pappa åkte och jobbade precis, så jag är home alone.. mamma ska på häxträff i kväll så jag har hela huset för mig själv =) Ska pilla lite med uppsatsen och min uppgift sen förbereda allt för morgondagens praktik! sen i kväll blire kanske spinning, om jag orkar.. Hoppas emma följer med!

nej nu ska jag ta tag i detta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0