beslutsångest =)

MMm jag sitter här och saknar S så jag håller på å döööö.. jag funderar på om jag ska åka ner till örebro eller int? Jag är ju ledig till och med onsdag.. hmmm.. ska jag eller ska jag inte?

Gårdagen var helt okej.. jag och mamma var till borlänge kupolen.. jag handlade 2 trosor och en nagelborste.. senare på e.m ringde anna F, en gammal barndomskamrat till mig.. hon har ju också en engstaff i samma ålder som nemo, det visade sig att det bara skillde 10 dagar mellan dom.. hon har en liten LOtta, supersöt.. samma färg som nemo fast med mer vita tecken och lite plattare nos.. Nemo har rätt avlång nos för sin ras.. hon var jättefin och tuff !! I början så skulle Nemo moppsa upp sig och visa att han var störst.. men hon var minst lika tuff så till slut lekte dom riktigt bra.. jätteroligt var det att träffa anna igen, jag hoppas det blir fler gånger.. knäppte lite bilder som ag lägger upp sen..

Nemo har vant sig vid snön också, precis när den ska itll och försvinna igen =) de röjde runt som galningar i går..

vad gjorde jag mer så? Hyrde en film som jag somnade till 2 gånger.. så jag tänker nog itne ens ge den en trejde chans.. vi badade tunna i går kväll också.. huuur skönt som helst.. 40 grader varmt vart det i den.. man fick skynda sig ur och i den för det var ju svinkallt ute.. men men, det gick det med.. nej nu blire frukost sen kanske jag åker.. eller inte =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0