Bästa helgen ever!


mmmm vilken helg det har vart =) Började hur bra som helst i fredags med tacos hos jessica och jimmy.. Staffan kom lite senare, det var sådant busväder att köra i så han fick äta ensam efter oss.. Miranda kan ju inte äta hur sent som helst och vi andra var vrålhungriga =) Vi stannade och tittade på hela idol där.. kan fortfarande inte förstå att christoffer åkte ut ???!!! Trodde att både andreas och mattias skulle åka låååångt före honom, men men..
Efter idol åkte vi till barkhyttan och sov..

På lördag packade vi ryggsäcken full med ved, korv, korvbröd och klädde oss varma och åkte ut till edske masugn och grillade korv i solskenet.. Nemo var också med.. det var huuuur mysigt som helst.. vi stannade i nån timme innan det blev alldeles för kallt för tårna.. har bilder som jag ska lägga ut sen..
På lördag kväll åkte vi till storvik och lyssnade på christines och jennies konsert.. De är sååå duktiga.. all möjlig blandning var det på musiken.. och min bästa vän jessica var med och sjöng på 4 låtar.. sanna kom också och lyssnade.. efter det åkte vi hem till staffans kompisar och satt och umgicks lite..
i går söndag tog vi en liten roadtrip med bilen.. åkte småvägar ut i dalarna och vidare tilll sågmyra.. staffan hade inte sett lager 157 så vi åkte dit.. Jag hittade som vanligt ingenting men han däremot hittade både byxor och tröja =) han blev sååå fin i nya tröjan sååå.. efter det åkte vi till bjurs och åt pizza..
meningen var att han skulle åka hem till örebro i går kväll men han stannade i natt också och åkte direkt till jobbet i morse =) vilken otroligt gullig kille va =) Och jag försökte vara världens bästa flickvän och bjöd på frukost på sängne i morse, fjäsk... ja visst ;) Men det var han värd alla gånger.. 

 Har gjort en lista på alla grejjer som jag ska fixa och trixa med under veckan.. har redan bockat av en hel del.. som ringa till min praktikplats, skriva ut alla möjliga studiehandledningar, letat böcker och viktigast av allt: skickat i väg min ansökan om ambulanstestena =) 3 veckor kvar bara =) I dag börjar ny kurs.. ska snart sätta mig till rätta och kolla in en förinspelad föreläsning.. sen ska jag börja skriva på ett litet arbete som ska vara inne på fredag.. endast 2 sidor, det kommer gå skitbra! Har redan valt ämne, infertilitet! senare i dag ska jag nog åka till gävle.. köpa hundmat, hämta böcker och lämna min jacka på kemtvätt!!

Har rätt mycket hemmastudier den här veckan så vi får väl se om det blir hemmastudier hos staffan i örebro framåt onsdag kanske ;) kan ju lika gärna sitta där och plugga..eller hur?

nej nu ska jag ta tag i nåt och börja här.. ha de fint alla

Kommentarer
Postat av: Jessica N

Jag kunde heller inte förstå hur Christoffer åkte ut, han var bäst av alla och borde vunnit tycker jag!

Åh, är ni ett par nu, vad roligt!!! Fast det kanske ni har varit någon vecka nu ;) Grattis i alla fall! (Zelda ska ta ur stygnen i veckan så vi kanske kan ses nästa vecka?) KRAM!

2007-11-12 @ 16:24:55
URL: http://jessicanorling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0