1 timme kvar

Tills Staffan slutar jobbet =)

I dag har jag haft en bra dag.. har inte hänt alltför mycket vilket är bra när man käner sig lite sliten som jag gör just nu.. Blåöga, fortfarande träningsvärk, mensvärk.. You name it! Jag har fan drabbats av allt!
Började morgonen med frukost och fick iväg S i tid till jobbet =) efter det tog jag och Nemo en promenad.. sen satte jag mig med min uppgift, vilket har gått riktigt bra.. Har bara diskussion kvar att skriva och en ref.lista =) sen gjorde jag lunch till S som han kom hem och åt med mig.. det vart ungsomelett med bacon, purjo och tomat uppepå.. sen efter det har jag och Nemo slappat. tittat på en film.. Heartbreak kid, den var sådär.. spårade som vanligt ur totoalt i slutet =)
efter filmen tog vi en långpromenad ut på holmen bakom sjukhuset här.. vilket byggnad alltså.. huuuur stort som helst.. och kom nyss in.. har filat på min uppgift lite till.. men jag känner mig rätt nöjd =) Så i mån ska jag göra klart den på f.m sen ska jag ut på stan på e.m kanske.. får se hur jag känner mig i mån.. i dga har jag inte alls kännt för att gå utanför dörren ens..

Undrar vad vi ska hitta på å göra i kväll då? Kanske går ut och käkar eller nåt.. ska nog hoppa in i duschen nu snart och värma mig lite..


Kommentarer
Postat av: Linda

Låter som en mys dag :)

2007-11-15 @ 20:52:40
URL: http://ndail.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0