Torsdag

Jag har överlevt dagen som receptionist =) det gick bra.. har lärt mig nåt nytt i alla fall.. massa nya saker egentligen! Synd bara att man missar vad som händer på avdelningen när man sitter där.. man ser bara namn, inga ansikten.. på patienterna alltså.. jaja.. nu är jag eldig i en hel dag sen ska jag jobba helgen!! men i mån blir vi ju inte lediga för det.. då ska vi ju till gävle och plocka ur samt städa av det värsta i lägenheten.. får se vad vi mer hittar på =) tommy har natthelg =/ skittråkigt..

I dag har han e.m, så jag vet i sjutton vad jag ska hitta på.. orkar inte göra nånting här hemma.. skulle kunna börja med fönstrena men det skiter jag i för jag är trött.. ska jag ta mig och hälsa på nån kanske? eller bara såsa på sängen? nej då blir jag ju tokig.. jag ska nog ta en långpromenad med hunden.. det låter som en kanonidé

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0