Stekning och grillning

Yes i dag har jag stekt mig själv i solen, helt underbart! har stått ute i bikini hela dagen och målat fönster... var upp en sväng på bessemerfesten.. det var inte så mycket att se.. tommy köpte ett par foppa-kopior för 150 kr, helt överkomligt själv köpte jag 3 st remmar.. efter det kom togga förbi och hjälpte tompa med tapeterna.. han är vegetarian så vi bjöd på bönomelett i solen.. det var supergott!
KL 5 åkte vi hem till mamma och pappa och grillade, det smakade fantastiskt.. nu sitter jag på jobbet.. har precis städat av hela avdelning.. alla sover, än så länge.. "peppar, peppar" hoppas de fortsätter så.. om nån timme ska vi gå upp och fika på nästa avdelning.. moster jobbar ute på patrullen, hoppas vi hinner ses..

Har apckat i hop de prylar som jag ska ha med mig till sthlm, åker direkt i mån från jobbet.. känns lite halvdrygt.. får försöka sova i bilen.. det ska bli grymt kul och mysigt att gå på skansen med min älskling.. hoppas vi inte flyter bort bara.. kanske det blir en picknik ute på djurgården också... mmmm.. ja vi får väl se =) om vi kommer hem i skaplig tid i mån kväll så är vi bjudna hem till jessica och jimmy på träfgårsfest, det skulle vara superkul att gå dit, det kommer massor med folk som det var jättelängesen jag träffade ! Hoppas.. sen blire väl å kika ut i nåt öltält i alal fall och hälsa på gamla vänner som kommer hem =) och langos, det är givet det! OM jag så ska släpa mig själv upp på bruket så ska jag ha en langos =) fick ju ingen på falukalaset, eftersom vi aldirg åkte in =/

nej nu ska jag väl arbeta vidare här..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0