Stekande hett

är det i dag med =/ Jag ska kasta på mig bikinin snart och ställa mig i solen och måla fönster =)

I går kväll blev jag kortkort i håret =) vart faktiuskt riktigt nöjd, hade inte tänkt mig såhär kort.. men oj vad fint det blev =) kommer kort sen när jag bytt batteri i kameran =) tog ett glas vin nere hos jessica.. runt tiotiden skulle jag och tommy cykla hem, men vi var inte så trötta så vi cyklade upp till stina och pojje och blev kvar där halva natten.. halv 2 var klockan när vi kom hem =) Stackars stina skulle ju upp och jobba till 6, hoppas det gick bra =)

I natt blire jobb och i mån direkt efter jobbet far vi =) mamma och titti ska ju springa maraton och vi ska skjutsa och följa med å kika =) först ska vi gå en sväng på skansen, sist jag var där var jag så liten så det minns jag knappt.. det ska bli skitkul tycker jag =) hoppas bara jag kan sova nåt i bilen ner så jag håller mig pigg =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0