Mysigaste ever

ååhh vilken myskväll vi har haft =) kommer precis från jessica och jimmy, det blev riktigt sent =)
åH vad gott vi åt.. fajitas, hade aldrig provat det förut.. jag som är tacos-fantast.. supergott, det blire fler gånger.. eller hur älskling? efter det åt vi lite godis och kikade på sommarkrysset! vid 9 åkte min tommy till jobbet, stackarn.. vi fortsatte prata om allt.. allt mellan himmel och jord, älskar att prata av mig med dig mitt hjärta =) JImmy tröttnade snabbt och gick ner till datorn =) Lilla miranda hade sovit länge på eftermiddagen så hon var superpigg.. ända till halv 10 höll hon ut sen kom hon upp en sväng till vid halv 11, övertrött !! Gullungen.. En sådan lugn och härlig unge vill jag också ha sen.. nån gång.. i framtiden !

Har fått nummer och adress till en superbra tatuerare i falun, dit ska jag ringa på måndag!! Nu har jag äntligen bestämt mig =) känns bra..

nu ska jag sova.. i mnå har jag sovmorgon!!! Lovelie!! Åker nog rätt tidigt till gävle ändå.. ska ju ge ifrån mig nycklarna !! weiii.. hörs då. heeeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0