LÅng dag på hjärtat!

Ja, det var liiiite svårt att somna i går.. en massa som snurrade.. men men lyckades till slut och upp kl 05:00 i morse =/ Vad är det jag har gett mig in på egentligen? varför inte nöja mig med att jobba på nattpatrullen, eller som lillsyrra på hesselgrenska? Neeeej då inte klaga, det är fruktansvärt roligt också =) känner att jag kommer lära mig massor den här sommaren..
MIn f.d handledare på 105:an berättade i går att hon precis underkänt 2 st studenter som gick i T6, då tänkte jag såhär.. shit undrar när dom ska komma på att jag inte kan nånting heller =/ men nånting måste jag ju uknna eftersom jag klarat mig igenom 5 terminer.. jaja sluta tänk sådär nu!!

I kväll ska jag och darling inviga grillen =) Tänkte springa, men jag orkar inte.. skjuter på det till i mån =) Sen ska jag plugga på lite om hjärtat.. på måndag ska jag gå en HLR kurs, kan behövas =) Men nu ska jag kolla in potatisgratängen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0