Här sitter jag..

i vårat förråd och knaprar på blommkol.. Puckotommy har flyttat in BÄSTA datorn in i vårat egentliga förråd på ö.v! Han har kastat ur alla julprylar och alla kartonger för att ha datorn här ??? vi har ju 2 rum till liksom som står tomma !! eller ett är ju datarum, där vi har databord och hela köret.. men icke! där står i å för sig den andra datorn som är hur sunkig som helst.. det tar hundra år att få fram en sida liksom.. jag är helt förvirrad.. varför älskling? det måste vi ändra på.. såhär kan jag inte sitta och skriva skolarbeten sen eller..

Har tagit en promenad med challe.. det var varmt ute.. 20 grader, men det såg jag inte förrän jag kom tillbaka.. kände de i å för sig i luften å.. inte precis attd et var 20 grader men att det var varmt.. Är så sjuuuukt uttråkad nu! Men jag vill inte rusta.. absolut inte ensam, det är skittråkigt! Jag funderar på om jag ska kolla in slutet på udnerbara älskade PÅ DATORN!!! då har therese trkigt vill jag lova.. om jag till och med överväger att sitta i de här stenhårda korgstolen i ett vindsförråd för att se slutet på en film.. kanske borde jag åka och hyra den i stället? nej absolut inte.. får se jag kanske åker till mamma och fördriver tid.. alla mina vänner jobbar just i kväll! Helt sjukt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0