God kväller

Ja är halvvägs nere i sängen.. har vart hos jessica.. jennie var också där.. vi har pratat gamla minnen och skrattat hur mycket som helst.. udnerbart! Vi skrattade åt mig.. jag berättade om mina duschbravader.. Fick hoppa in i duschen när det var 40 grader, vanligtvis ska de vara 80 för att det ska vara skönt.. på pannan alltså.. nej den la ju av för mig så jag fick kuta in i 40 grader duscha mig snabbt skynda mig att tvåla in mig och snabbt av med det.. sen fick jag stå utanför badkaret och tvätta håret i isvatten.. Bergvärme tack!! Fy fan vad hemskt det var.. men duschad blev jag =)

I mån äre tosdag, veckorna går alldeles för snabbt! I dag fick jag min t.shirt för sthlm halvmaraton =) gissa om jag blev taggad! På fredag ska de kutas... bara varannan dag, annars ttröttnar man!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0