Finfrämmande

I dag har det vart ännu en udnerbar dag! Började dagen med att sova ut, riktigt länge.. enda till 10 =) sen åt vi frukost ute på garageuppfarten faktiskt, för det var enda stället som det var skugga på =) var så otroligt varmt att sitta i solen.. efter det har vi poat och donat.. jag har lagty om stenarna i mitt bliviande land och sen har jag målat insidan på fönstrena.. Var upp en sväng till mor och far och åt lite matjesill.. sen när vi kom hem fick vi finfrämmande av våran granne.. hon hade med sig damen som har bott hela sitt liv i det här huset =) det var så roligt.. de följde med in och vi visade dem runt.. de tyckte köket vart superfint =) hon berättade om allt de hade gjort.. de har grävt ut och byggt hela källaren själv!! Alltså i efterhand, när huset redan stod på plats =) nästa gång skulle hon ta med sig gamla kort =) guuud vad roligt det skulle vara =) Min moster har ju även haft i hop det med deras äldsta son, så de visste vilka vi arvidssons var =) det var i alla fall väldigt trevligt och spännande att hon kom hit =)

Nu är vi snart på väg ner till torsåker.. tommys föräldrar firar 20 årig bröllopsdag =) vi har köpt en jättestor och fin bukett =) hoppas de blir glada.. senare i kväll ska jag bli av med håret =/ hihi, det ska bli spännande det med!

I morogn har vi slutseminarium, sen är det sommarlov!! helt otroligt vad tiden går fort..

Kommentarer
Postat av: Sara-Mira

Bli av med håret!??? Nu blir jag nyfiken...:o)

2007-06-06 @ 16:21:44
URL: http://saramira.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0