Balen

Var ju så klart hur fint som helst =) Alla var såååå fina.. såg inte min klänning på själv balen, men hann se henne i den innan.. jessica fixade smink och hår och då fick jag en skymt utav den =) Massor med folk.. och röda mattan hade de rullat ut också, den har dom inte haft förut.. Ja det var så fint så.. och varmt! Vilken otrolig tur dom har haft med vädret då..
Hade challeman med mig, han var så duktig.. träffade en massa folk som kommit hem för sommaren.. Linnea tex, hon pluggar biomedicin i sthlm. Hon skulle vara hemma över sommaren och jobba på ovako! Elin pluggar journalistik i örebro. cooolt! Tänk om en annan hade nåt å komma med då.. nej jag pluggar i falun och har precis flyttat hem till Hofors igen =) men dte är absolut inget fel med det heller.. trivs superbra här! Alla mina nära och kära runt om mig..

Nej nu äre nog dags för en dusch.. sen över till bästa grannen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0