Vilken underbar dag

Åhhh vilket väder =) Hoppas det håller i sig.. åh jag är ledig =)) Underbart!

07:00 var jag på plats i morse, det var inte erik, men emil var det )= de är tvillingar och sjuuuukt lika varann så jag var inte helt säker.. men det var emil! Emil är för övrigt en utav mina bästa vänners pojkvän sedan snart 3 år tillbaka.. så jag borde känna igen honom, men brorsan är ju så in i helvete lik.. så jag vet faktiskt inte vem som är vem när de står bredvid varandra! Därför äre lika bra å hejja lika glatt när man möter någon utav dem, för de kan ju faksikt vara emmas emil =) aja nog om det.. var så himla trött efter det så jag la mig faktiskt igen och somnade om =) Enda till nu kvart över 9 när jessica väckte mig med ett sms.. vi ska ta en promenad upp till kiosken och inhandla en glass så småningom.. det var lika bra å kliva upp då tyckte jag..

I går mejlade jag jocke om min tatuering.. har inte fått svar ännu... det var i å för sig halv 12 i natt och de öppnar väl inte förrän 10 så jag hoppas jag får svar under dagen =)

I kväll gäller det, jag och mamma ska göra 2 mil om det inte blir för drygt i värmen.. skoooj!
nej detta duger inte.. ska göra mig klar.. mår för övrigt lite bättre i dag.. enbart pga vädret =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0