tröttare..

Gud så trött jag är i dag.. sov ända till 10:00 i dag! Mitt rekord tror jag.. + att vi gick och la oss skittidigt i går kväll också.. var väl 22 när vi släckte lyset =) hihi.. kvällen hos tommys kusiner blev inte så långvarig.. vi satt ute i kylan och åt supergod smörgåstårta, tog ett glas vin och åkte sedan hem igen vid 20 tiden.. hemma kikade vi på en romantisk dramathriller den var kass! sen somnade vi.. spännande fredag va? Vi var båda såååå trötta..

I dag äre lördag tommy jobbar =/ när han slutar kommer det en vvs kille hit och ska ge oss en offert på hur mycekt det kommer kosta att borra in bergsvärme.. vi har redan en på 130 000.. får se om de här är billigare anars tar vi det första )= ååhh det ska bli underbart skönt att få det.. slippa den där jävla pelletsbrännaren.. som vi måste tända på varje gång vi ska duscha..  riktigt värdelöst.. men men..
efter att han vart här ska vi hem till mor och far och äta.. jag ska nog springa upp dit, omd et inte börjar ösregna.. fast det är ju skönt det å i å för sig..
Hade tänkt jag skulle måla på nu men jag är så himla trött så jag tror jag skiter i det! Tar det i mån i stället.. Jag är ju ledig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0