sovartajm

Det vart en kycklingsallad och en film hos gabbe och per nu på kvällen.. shooter, kan jag varmt rekomendera.. lite krigsastuk och lite döda och en del blod, men helt klart godkänd! Me no like sådana filmer gentligen.. men den var helt okej! Kycklingsalladen var supergod.. speciellt deras bröd till som de har ostpå i ugnen så det smälter i hop med brödet, skitgott!

Nu är klockan 22 och det är dags för att sova.. snart i alla fall.. krypa ner under täcket duger =) Tommy är ute med challe nu.. i mån är jag ledig igen! Börjar faktiskt lägnta tillbaka till jobbet nu.. blir så rastlös av att vara ledig såhär många dagar.. och vad ska jag ta mig för i morgon??? Tommy jobbar ju e.m !! Ska i alla fall ta en lång promenad när jag vaknar och sen kanske måla en gång till.. sen eventuellt att jag åker in till falun och köper den superfina takkronan =) får se vad som hittas på..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0