Söndagen

Börjar lida mot sitt slut.. I dag har vi haft en halvbra dag.. mår inget vidare bra just nu.. Men jag vet att de är på väg upp snart.. brukar inte vara deppig nå längre perioder.. Men det är lite motgång just nu.. men det ordnar sig!

det löste sig jättefint med lägenheten i alla fall.. Känns hur skönt som helst att den är borta, ett bekymmer mindre =) och att vi slapp flyttstäden, det är helt underbart! efter det åkte jag upp och hälsade på Tuva en svöng.. Hon mår så mycket bättre nu =) NU börjar man känna igen den gamla tuva igen! I dag var det full fart.. Stina var inte där så jag pratade lite med pojje, eventuellt hem i mån eller på tisdag =) Längtar efter er!! Sen vart det jobb... det gick riktigt smidigt för oss i kväll.. vi jobbade på bra jag och johan.. Så skönt med e.m då hinner man andas, speciellt på helgen.. då äre så lugnt och skönt..

I mån är jag ledig då! lite segt, trivs ju så bra på jobbet =) men det ska väl hinnas med lite här hemma också =) Ska i vög med fönstret i mån bitti 07:00! Sen har vi lite pyssel att fixa med.. mormor och morfar fyller, ja på samma dag =) Så vi ska upp till hesselgrenska och fira mormor där.. efter det ska jag och mamma springa 2 mil =) känns bra!

Ska ringa och boka tid för tatton också =) äntligen! sen äre nog inge mer planerat! Tommy jobbar sista natten i natt, nu jäklar ska det jobbas på i vardagsrummet så de blir klart nån gång.. har liksom ingen ork när man jobbar så mycket heller.. men det blir roligt näre blir klart =) SNart i aug. ska vi köpa matsalsbord också =) när skattepengarna kommer.. 14 000 kr kostar det =) tommy får tillbaka 16000 den jäkeln =) en anna får typ 5 000, men jag ska inte klaga.. det finns ju dom som får betala också =/

nej nu ska jag och challeman krypa ner i sängen.. myyyyys
nattinatt alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0