SEgt

Vare nu.. Har såååå tråkigt så ni fattar inte.. tommy kom precis hem från torsåker.. han har hämtat hem den sista veden.. jag är på bristningsgränsen nu.. hungrig som en varg och uttråkad!! Väntar på att pannjäveln ska bli varm så jag kan ta en dusch, ska bli grymt skönt med bergsvärme snart!! då kan jag duscha precis när jag vill!! och slippe vänta en hel timme innan jag kan göra det.. efter det ska vi hämta upp lite mat och åka hem till gabbe och per för filmtittning =) myyyys.. blir nog en kycklingsallad för mi skulle jag tro.. kanske från rappe, där finns de supergott vitlöksbröd! mmm... nej nu får fan vattnet bli varmt snart så jag kan duscha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0