Så kan det vara,...

Fy vad jag är trött.. i mån ska det sovas =)
Fick tid för tatuering i dag =) weiii.. 4:e aug. då jäklar! Då blire en överarmstatto sen så.. ska inte säga att jag är nöjd då men tror det får räcka efter det.. då ska jag börja om med mina gamla och göra om en del ;)

Monika var förbi i dag.. på fredag blire fest.. Tommys kusin fyller 18, jag har lovat att komma.. även om tommy jobbar.. det blir trevligt! Sedan åkte vi ner dit och tog med oss lite mat.. kanske den vidrigaste kycklingsallad jag nånsinn ätit.. fy då, aldrig mera gästis! pratade en massa.. om framtida jobb.. jag börjar få ångest nu!! Vad ska jag göra om ett halvår? Vad vill jag arbeta med?? Uhuuu.. tror inte jag skulle palla med att arbeta som ssk på 105, det är alldels för mycket! nääj jag måste försöka att inte tänka på det ännu.. Har alldeels för mycekt i huvet som det är..

nu blire kvällsprommis sen krypa till kojs.. e.m jobb i mån!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0