Riktigt nöjd

Är jag i dag!! Tommy har gjort såååå himla fint i matsalsrummet.. jag är så grymt nöjd med fondväggen så jag kan stå där och titta på den i flera timmar =) Har knäppt kort, kommer bilder snart.. ska bara orka få dom till datorn.. Det ska bli så himla kul och se hur det blir med matsalsbordet sen och så.. Kanoners tror jag =)

I går jobbade jag e.m, det gick fint.. JObbade med en jättego tjej som heter ania, flamsig och skitkul.. jag skrattade hela kvällen =) Innan jobbet i går var jag ute och shoppade.. köpte rumsmattan till matsalsbordet... trodde verkligen inte att jag skulle få in den i pluttebilen men det gick =) 200x300.. in i lilla persan.. jaja.. sen köpte jag en ursnygg lampa på elkedjan i gammeldags stil.. hittade inga ljuskronor som jag var nöjd med så det fick bli en golvlampa.. med en gammeldags skärm till i vitt såklart =) med guldsömm, kommer även bild på den sen =)

I dag har vi vart torsåker runt.. först till tommy och inger och kollade in deras gamla skitmysiga stuga.. sen var vi hem till monika och S-O och hälsade.. sen vidare ut till poe och köpte strömkabel till rummena och sist ut till nyhyttan och köpte en massa alkohol.. 6 vinflaskor för 200 kr! Nu har jag så det räcker i minst 1 år framöver.. tommy köpte en platta öl till sig och till pappa..

I helgen blire ju tjejträff.. räknade ut häromdagen att vi tjejer som ska ses nu i helgen har inte setts tillsammans på över 2 år.. Först var jessica gravid och sen emma.. Förra sommaren sågs vi ju på kräftskivan men då var emma gravid + att det var en massa mer folk med.. inte samma mysstämmning då =) På lördag ska det tjattras och skvallras och ha roligt =) Kanske kanske blire en depårunda sen å =)) Var ju ett bra tag sedan nu det.. men först ska det jobbas en dag till sen så är jag ledig i 2 dagar... får se vad vi mer hittar på..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0