Onsdag

Yes.. har inte sovi t speciellt mycket i natt.. sov ju i sanas lägenhet och det är svårt att sova borta =/ och speciellt när man bor mitt i stan som sanna gör.. det åker bilar utanför exakt hela natten!! Jag sov kanske 3 timmar sammanlagt.. och varmt var det också.. jaja.. men det har gått bra å jobba i alla fall.. satte en kad i går utan problem =) försökte med pvk också, men det gick åt helvete! Sköterskan försökte trösta mig med att de har nya PVK:er som är lite krångliga.. får väl skylla på det då =)

KOm nyss hem.. vi ska snart i väg och handla mat, det blir på sparköp den här gången.. orkar inte åka bil nå mera.. tycker inte att jag gör någe annat!

I går var jag in och beställde matsalsbord =) weiii.. får vänta ända till mitten på aug. =/ surt.. men men.. det komemr bli sååå snyggt.. svart skinnstolar blev det till =) Kanon!

Nej nu ska jag ringa mina vänner som jag inte har hunnit prata så mycket med..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0