Mår som en apa

Fy faaaaan!! Aldrig mer dricka alkohol.. jag vet! Jag säger det jämt.. jag fattar inte varför jag aldrig lär mig nåt utav det.. skulle ta det lite lugnt i går, cykla upp till edsken och ha det mysigt.. mmm visst.. bara jag tittar på en flaska vin så blir jag dålig dagen efter.. Men vi hade det trevligt i alla fall... Nu ska jag kurera mig inför kvällen.. det blir ju kul.. tror det inte blir nå dricka av alls i kväll.. det går bara inte..
När vi cyklade upp till edsken i går mötte vi ambulansen.. eller de körde om oss och när vi kom fram hade det skett en olycka där framme i edsken alltså.. En kille på cykel hade blivit påkörd... Hemskt! Jag var ju bara tvungen att stanna och kika, vill så gärna jobba på amulansen ju.. Hoppas det gick bra för killen... han som körde är en bekant till oss.. hoppas han mår bra också.. stackars!

Nej nu ska jag nog ta och lägga mig e stund.. lovade att klippa gräset, men jag känner mig så yr.. jag vet! det är självförvållat =/ Men det hinner jag med i mån =) Haha.. när jag säkert är ännu dåligare!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0