MÅndag igen

Japp 3 veckor kvar att jobba... sen 2 veckor ledigt innan skolan börjar!!! Shit vad den här sommaren har gått fort.. och snart är man inne på sista terminen också.. står inte på förän man är färdig sjuksköterska då! uhuu det lät jobbigt..

jaja.. i dag har jag hunnit med en del.. sprungit 7,5:an med mamma + att vi körde lite backtärning.. hämtat hem min cykel från anna.. tvättat TRE maskiner tvätt.. boaxt på säcken.. lagat mat, diskat och duschat.. inte illa!

Ska snart sätta mig i bilen och fara mot gävle, ska arbeta e.m i dag och i mån.. sen blire 2 f.m innan ledig fredag och sen blire jobb i helgen också.. inte nu i helgen men nästa ska jag tatuera mig =)))) spännande..

På onsdag fyller mamma och syster år.. jobbigt... vet inte vad jag ska köpa.. det blir väl nåt tråkigt presentkort..

Jaja tommy håller på å klipper klart gräsmattan, jag ska borsta håret och tänderna nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0