Lördag

Sov som ett arsle i natt.. somnade strax efter 12:00 och kvart i 1 skickar tommy medelande, som jag självklart vaknar utav.. låg och vred på mig ända till efter halv 2 sen somnade jag nog nån gång.. vaknade till varenda timme fram till halv 5.. fyyy vilken helvetesnatt! Det bara går inte när jag har jobbat e.m och ska upp på f.m!!

Men det har gått bra ändå.. lite såsig i huvudet har jag vart... men helt okej! I mån jobbar vi e.m igen, det är skööönt det..

KOm hem för ett tag sedan har legat och slappat i sängen.. Snart ska vi åka upp till mor och far där vi ska grilla (Sällan) och dricka viiiiin.. kanske kanske bada badtunnan, om de värmer upp den åt mig.. spela spel och sen ska vi faktiskt sova över där =) ska bli mysigt! Längtar sååå efter ett glas rödvin.. var riktigt längesen nu.. Och så äre ju lördag och det innebär lördagsgodis =) jippiii!

nej nu måste det packas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0