Ledig dag

Självklart ska jag lägga in mer bilder sen.. När vi fått matsalsbordet kanske.. så ni får se helheten liksom med möbler och allt.. det blir superfint!!

NU är brunnsgrabbarna här, de ska lägga rör från hålet in till huset nu, så nästa vecka kommer de och installerar, men de kanske jag sa eller?

Jaja.. i dag äre i alla fall ledig dag.. Jag och älskling ska åka till sågmyra! Till lager 157, bara för att jag inte har vart dit än.. ska bli skoj, sen blire vidare till borlänge och jula! MIn nya favvoaffär =) finns mycket där till allt och så äre ju billigt! Vi ska köpa en ny dammsugare, en takfläkt och fönsterbrädor..

I går lovade älskling mig att vi skulle börja med yttre hallen snart =) det går nog fort, vi ska slänga upp lite högpanel och sätta på lite tapet bara.. måla lite här och där.. det kommer bli kanon!

Får se vad som händer till kvällen.. Kanske niklas och karin frn sandviken kommer och hälsar på =) annars kanske de blir en bio eller nåt..
nej nu frulle, sen drar vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0