Kväller..

Då var ännu en dag förbi.. sommarlovet går snabbt =/
Kalaset var mysigt =) fast det är alltid lika jobbigt att träffa mormor.. fast jag har jobbat med dementa i många år så äre ändå konstigt att ens egen mormor blir så... jaja..
efter kalaset åkte vi in till falun, min kusin åkte med så slapp hon ta tåget.. hon bor ju där numera med sin karl kristian! Första drog vi förbi byggmax och köpte 2 lådor till med golv.. det sakades typ några plankor så vi var tvugna att inhandla lite mer.. så nu är golvet klart, bara en rad kvar in mot väggen sen så =) i mån ska det inhandlas golvlister som ska målas och sättas på plats.. sen så!! kommer våra supersnygga tapeter upp =) bilder kommer sen.. I promise! ska in och beställa bord nån dag här också =) weiii.. vi kom på att vi har 50 000 som vi kan låna utav tills aug. =)

I mån äre dags för jobb igen.. ska låna sannas lägenhet igen så jag slipper åka hem.. GULD värt! eftersom jag har f.m dagen efter..
tror grannen har skaffat hund, undra vad det är för ras =) såg att tommy stannade till där nu när han skulle ta challe på kvällsprommisen =) deras äldsta dotter var mycket här i början när vi flyttat in och tjatade om att hon ville ha hund.. spännande =)

Tog en springrunda nu på kvällen också.. vart en kortare sträcka.. runt 8 km, superskönt vard et! Går bara bättre och bättre för varje gång.. så underbart härligt! Anmälde mammsen i dag också till halvmaran.. 61 dagar kvar stod det på hemsidan =) weiii.. jag är laddad till tusen =)

nu ska vi krypa ner och kika på efter bröllopet med lassgård =)

Kommentarer
Postat av: Jessica N

Åh, jag vill också köpa hus och rusta och allt vad det innebär! 8 KM ?! Jag springer 200 meter, sen ligger jag halvdöd på marken med andnöd !

2007-07-03 @ 08:37:26
URL: http://Jessicanorling.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0