Jag blir tooookig

Nu har det blivit stopp i brännaren TRE gånger! NU skiter jag i å duscha.. åker hem till mamma och pappa is tället och gör det där!!! hoppas de här 2 veckorna går skitsnabbt så vi har vår besrgsvärme snart..

och irriterad på grannen är jag också! hur kan man döpa sin hund efter grannens??? I går skulle jag kalla in charlie som sprang lös på våran gård,  vi håller på å försöker lära honom att inte lämna gården..  men hur lätt är det när grannen stor och ropar "charlie" då? Och det värsta av allt var att det var min hund hon ropade på också, för hon ville att han skulle hälsa på deras nya.. det kommer bli ett jäkla rännande över gatan framöver tror jag.. båda hundrana kommer ju bli helt förvirrade när alla ropar charlie !! nej det var riktigt puckad och jag blir så jäkla irriterad att snart kommer jag säga nånting.. idioter!

Har tagit mig en löprunda också.. körde lite backtränign så jag trodde jag skulle spy.. det behövs det mera av känner jag.. måste lägga in ett sådant pass i veckan också.. på hemvägen gick det segt vill jag lova.. gjorde en suverönt god pasta och skinksallad efteråt..

Fuselli fulkornspasta, gurka, röd lök, tomat, färdigskuren rökt skinka, kidneybönor och smulad fetaost! superenkelt och skitogtt gick riktigt snabbt att röra i hop..

nu måste jag åka till engelsfors och duscha också, dryyyygt.. hinner nog inte med att hälsa på jessica i kväll, det får bli i mån!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0