inte bra..

I dag har min dag blivit helt knas.. började morgonen med att sova över! JAG sover ALDRIG över!! men det var egentligen bara en tidsfråga när jag skulle göra det.. för de håller inte att jobba e.m och sen f.m på det.. ochs peciellt itne när jag komemr hem närmare 23 och måste kliva upp 05.. i natt somnade jag inte förrän efter 01.. vaknade kvart i fem men måste ha stängt av klockan på någe vis.. 06:55 vaknar jag is tället.. 10 min efter att jag har börjat jobba.. PAaaaniiiiik fick jag då.. och bilen har aldrig gått så fort någonsinn.. åkte till gävel på 20 min, inte bra men men.. och i sandviken då börjar bensinlampan lysa.. inte nu!! tänkte jag.. men det höll hela vägen till jobbet och tillbaka till hagaström efter jobbet.. så nu äre full tank igen =) Nej fy då vilken dålig dag.. Men jag lyckades sätta en nål i alla fall =) då vart jag superglad! Självförtroendet höjdes liiite liiiite =)

Nu är jag hemma och jag är ledig i 3 hela dagar =) underbart! Ska sova ut ordentligtn i mån och bara at de lugnt.. måla lite i vardagsrummet ska jag göra också =) I kväll blire fest.. tommsy kusion fyller 18 så vi ska dit på smörgåstårta och lite vin hoppas jag det blir å =) men blir nog tidig kväller, tommy har f.m i mån =/  egentligen är jag mest sugen på att ha ett filmmaraton och köpa skitmycket godis.. det är sånt väder.. men men.. min klänning kom i dag i alla fall =) då vart jag lite mer gladare.. sååå egentligen gör det inte att jag sov över i morse.. om jag tänekr efter.. det kan hända den bästa =) nej nu måste jag duscha och göra mig i ordning för kalas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0