hemska saker händer

I morse när tommy kom hem berättade han att en kille som är ifrån hofors kört i hjäl sig på mc här om dagen! Hemskt, jag känner honom inte direkt.. men jag vet vem han är.. Och det som är lika hemskt är att han skulle bli pappa snart och precis köpt ett nytt hus.. stackars människor.. Ibland slår det en hur himla lätt det kan vara.. och att man ska vara jävligt glad för det man har! Vissa har det faktiskt värre..

Natten med hundarna har gått sådär.. charlie har retats och retats så jag blev till slut galen på honom.. han får ju ligga i sängen men de får inte ilah, charlie ville att ilah skulle jaga honom (helst i sängen) till slut gormade jag åt honom att ligga still, det var väl ungefär vid 1 tiden.. då började ilah knapra på en spade, som hon visst hade fått med sig utifrån.. tog de och kasteade ut den ner för trappen.. DÅ hoppar charlie ner och tar ilah säng som vi hade tagit med.. han som aaaallldddrrriiiiggg sover på govlet i onödan.. jäkla knashund! Jaja sen i morse vid 6 när tommy kom hem skulle det ju såklart skällas i kapp men efter det somnade de faktiskt om.. sen blev jag väckt kvart i 9 utav stina, kunde inte somna om efter det..

Har precis vart ute med dom nu och käkat frulle och så.. ringde LOttas för att se om de hade klipptid i dag! och det hade dom =)) Så kvart i 1 ska jag bli av med topparna.. och så ska jag köpa färg och färga om det.. Tommy och nyberg får fixa tippen jag ska ut och springa =) men mami.. kanske att de blir 1,5 mil.. jag hade tänkt springa en kortvända men mamma ville springa långt.. så då hänger jag nog kanske på.. får se..

skönt med ledig dag äre i alla fall! nej nu ska jag leta lite frisyrer som kan tänkas =)

Kommentarer
Postat av: Sara-Mira

Spännande med frisörbesök...lägg ut bild sen till oss nyfikna :o)

2007-07-12 @ 15:51:13
URL: http://saramira.blogg.se
Postat av: Jessica N

Är det han som bor i Järbo du menar som dog? Jag visste inte att han var från Hofors. Jag lider med hans sambo, nu står hon själv med ett jättestort hus med ett barn i magen. Orättvist!

2007-07-13 @ 11:29:36
URL: http://Jessicanorling.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0