Hela Helgen

Har vart heeelt underbar!!

PÅ lördag åkte vi till mamma och pappa... åt supergott och hade det jättetrevligt.. vart ett par glas vin och en massa prat.. spelade lite spel gjorde vi också.. men det vart ändå en tidig kväller, runt 12 tiden ungefär.. vi sov ju över där och på söndagen åt vi frukost i hop.. efter det åkte vi ner till torsåker och tittade in svärföräldrarnas nya bil, en sån som vi har fast nyaste modellen och med 5 dörrar.. den var gryyyyym!! efter det vart det jobb... tommys farfar hamnade på min avdelning under helgen här, men han klarade sig fint =) Han kommer nog hem vilken dag som helst..

I dag har jag också jobbat.. sista dagen utav 4 dagars långhelg.. tålamodet var inte långt kan jag säga.. tjurig personal som gnäller över småsaker.. som om det inte fanns värre saker.. ajaa.. men jag trivs med de flesta arbetskamraterna faktiskt!

i mån har jag ledig dag då blire å hålla på hemma.. hoppas det blir pissväder så jag bara mååååste vara inne och städa =) ingen höjdare om det är 20 grader varmt ute..

Kommentarer
Postat av: Bloggdesigner

Halloj!
Vill du ha din blogg designad? Kika in hos mig isf :)

2007-07-16 @ 16:57:08
URL: http://bloggdesigner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0