Härliga söndag

I dag är jag på toppenhumör, endorfinerna rusar i kroppen =) Jag och mamma har precis vart ute på en riktigt uppfriskande lång springtur.. 1,5 mil vart det.. hur undebrart som helst! Älskar när regnet hänger i luften det blir så himla friskt då =) Vi sprang i skogen till långshyttan, hemifrn dem alltså.. å vilken uppförsbacke.. fy den allra värsta jag nånsinn vart med om, sen blev de bättre. pappa kom och hämtade oss framme i långshyttan så vi åkte samma väg tillbaka och mätte upp.. kändes som mycket längre, men det gör det ju alltid =) nästa gång vi ska springa långt blire 2 mil..

Gårdagen var mysig.. vi käkade fajitas hos mor och far, syster och hennes nya pojkvän sedan ett par månader tillbaka var med, hade inte träffat honom tidigare.. Sen åkte vi till falun och gick på bio.. jag, tommy, mamma och pappa.. nya die hard filmen, den var faktiskt riktigt bra! Såg en lampa i ett skyltfönster som jag bara mååååste ha!! precis en sådan som jag har föreställt mig.. en svart takkrona med svarta prismor, ska ha den i sovrummet =) kommer bli så läckert! Ska definitivt köpa den nästa gång jag åker till falun =) kosta vad den kosta vill =)

Nu ska jag ta tag i mig själv och måla lite i vardagsrummet.. runt fönster och så.. tommy åkte till torsåker och ska hämta hem sista veden.. i veckan blire väl till å åka ner och klyva skiten.. senare vet i sjutton vad som händer.. jag vill hitta på nåt skoj! får se vad det blir.. nej nu blire måla av =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0