Fredag den 13.e

Ja det stämmer.. jag är inte speciellt skrockfull av mig.. sååå jag skiter i det! I morse vaknade jag kl 09:00 bra tid tycker jag.. börjar komma in i min vanliga rytm nu.. tycker inte om att vakna senare än 9, fast de gånger nu som jag sovit till 10 har det vart grymt skönt.. I alla fall.. som vanligt vaknar jag med ont i ryggen, VI MÅSTE köpa ny madrass.. jag blir galen! Har tvättat lite på morgonen och så tog vi bilen jag ochc halle bort till mammas jobb och sprang 2 varv runt hammardammen, 6 km.. de var riktigt skönt.. lånade duschen sen på mammas jobb.. orkade inte börja bråka med våran brännare här hemma.. kom nyss hem därifrån har bara hunit med å hänga en tvätt och slänga in en ny..

Nu ska jag ta å väcke älskling, tänkte att vi skulle luncha ihop innan jag drar och jobbar.. Har långhelg som ni redan vet =/ jaja det får väl gå.. kväll i dag och f.m i mån! Sen kanske de blir lite grilla, vi får se =)

Undrar vad älskling tänker hitta på i dag då.. börja tapetsera kanske? =) hoppas =) I nästa vecka Mååååste det bli klart.. börjar sakna tv och soffa faktiskt.. inte för att det har vart speciellt jobbigt att vara utan nu i snart 3 månader =) men det vore så skönt å bara kunna slänga sig och slappa lite på kvällarna.. sen när vi fått allt i ordning ska jag ta en heldag och baar ligga på soffan och zappa på kanalerna, ta igen allt man missat =) haha.. nej så blire nog inte.. jag är för rastlös för sånt.. då blire nog å sätta fart med hallen och trappen =) det ska bli roligast att göra den.. trappen är nu klädd i nån jäkla plats.. men den ska vi rycka bort och ta fram träet under slipa upp och mörkbetsa trappstegen.. åååå det kommer bli sååå fint =)

nej nu kurrar magen.. har ju inte hunit med nå frukost än.. så det får bli en brunch


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0