En liten lista

NOW YOU KNOW ME
Namn: Ulla Therese Arvidsson R
Smeknamn: Tessa, TEss
Födelsedag: 18 Januari
Ögonfärg: blågrå
Hårfärg: mörkblond

FAVORITER
3 bästa: Tommy, djuren, huset
Färg: brunt, guld, rosa, turkost mfl
Plats: hemma helst
Land: Sverige pga naturen
Författare: ingen speciell faktiskt..
Spel: just nu tetris på mobilen =)
Drog: usch och fy
Film / serie: the holiday / Desperate housewives
Affär: gina tricot
Tidning: fitness magazine, veckans nu
Café: waynes

BRUKAR DU..
Gnälla: Ja på min kära sambo
Skrika: ja de händer
Sova: Ja minst 6 timmar per natt
Ha ångest: alldles för ofta
Skada dig själv med flit: Absolut inte
Vilja dö: nej
Drömma mardrömmar: nej det var längesen nu
Ta droger: ja alkohol räknas väl som en drog, fast inte för ofta
Försöka vara annorlunda: Nej
Klä dig i svart: ja det händer
Röka: absolut inte
Hata folk: nej
Lita på folk: nej

HAR DU..
För många vänner: nej
Tvångstankar: nej
Skada: skada vad? eller nej
Färgat håret: ja det gör jag med jämna mellanrum
Brutit några ben: nej
Några piercings: 5 st
Gjort bort dig rejält: ja de har hänt
Bra självförtroende: ja, tillräckligt
Kysst någon: ja
Sagt jag älskar dig till någon idag: nej det har jag not inte.. inte i dag
Varit kär: ja
Dumpat någon: ja
Blivit dumpad: ja
Varit otrogen: ja
Rymt hemifrån: ja när jag var liten rymde jag ut på altanen, sen vågade jag inge längre hade packat en väska också
Gjort något olagligt: ja

ÄR DU..
Förstående: ja de tycker jag
Osäker: Ja rätt så..
Intressant: det vet ifan
Hungrig: inte just nu
Barnslig: ja
Skoltrött: lagomt..
Rolig: det tycker jag inte
Pratglad: nej inte direkt
Frågvis: njaaa
Organiserad: J A absolut
Hälsosam: ja det tycker jag
Uttråkad lätt: ja verkligen
Ansvarsfull: ja
Besatt: Ja av att träna..
Arg: sällan
Laglig: nej
Svår: kanske
Bra på att ge komplimanger: jag försöker vara det
Bra på att få komplimanger: nej

VEM..
Saknar du: tommy
Kramade du sist: tommy
Vill du slå: ingen
Kysste du sist: tommy
Skrek du på sist: tommy
Vill du vara som: ingen, bara mig själv
Sårade dig sist: tommy
Vill du bli galet full med: ingen speicell.. jessica kanske
Gjorde dig glad senast: tommy
Fick du sms från senast: tommy
Ringde dig senast: mamma

HUR..
Går du: snabbt
Svarar du i telefonen: hej det är tessa
Fördriver du tiden: sitter vida datorn, går ut och går
Mycket pengar har du: typ 4000 kvar resten av månaden =/
Bäddar: just nu bäddas det inte så ofta.. vi bor i en flyttkartong fortfarande
Många stör du dig på: en del

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0