Bra dag

Tycker jag ändå att de har vart i dag =) Hjälpte till lite i vardasgrummet på kvällen.. målade alla lister en gång till på plats tommy tog dörrarna och fönsterfodren, i mån ska vi hämta tapetbord och få upp alla tapeterna =) weiii.. skoj! Då kommer de bilder sen =) och ännu fler när vi har fått in matsalsbordet och alla andra möbler!!!

Var hem till mor och far och kollade på spiderman 3 med dom, den var sådär.. lång och seg! Tog med mig ilah hem, hon ska sova hos oss i natt.. första gången hon sover hemifrån, men det ska nog gå bra! Mamma och pappa jobbade i mån så jag tyckte synd om henne.. då får hon vara med mig och busa med challe..

tror jag ska ta tag i å ringa och boka en tid för klippnign i mån =) det är sällan det sker.. det brukar alltför ofta bli en impulsklippning! Men nu vill jag ju så gärna att lotta klipper mig så därför ska jag nog boka! vad mer ska ske i mån? Springa.. städa ur lite.. jaja det visar sig.. sååå skönt å vara ledig i alla fall! fast jag stortrivs på jobbet.. men det hade gott och väl räckt att jobba 75% eller nåt.. jaja.. inte klaga!

god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0