ännu mera

Fem SKULLE.

1. Skulle du vilja vara längre? nej..
2. Skulle du vilja väga mer? Nej
3. Skulle du bli arg om din flickvän/pojkvän gjorde slut? inte arg men ledsen
4. Skulle du vilja ha sex med en kändis? nej
5. Skulle du vilja dricka dig full nu? nej inte full.. men nåt glas vin skulel jag vilja ha, fast inte på en söndag


Nio KAN.

1. Kan du röra på öronen? Ja
2. Kan du slicka dig på näsan? Kunde innan jag piercade den
3. Kan du kolla i kors med ögonen? Ja
4. Kan dina föräldrar lita på dig? Ja nu för tiden!
5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? Tror itne det.. säger säkert nåntign till charlie
6. Kan du va på en fest utan att dricka? Ja absolut
7. Kan dina vänner lita på dig? Ja
8. Kan du tänka att pierca dig i naveln? Been there done that
9. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? Inga problem


Femton HAR
1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? Ja
2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? Ja
3. Har du syskon? Ja
4. Har dina föräldrar ljugit för dig? de vet jag inte.. tror inte de
5. Har du varit full den här månaden? Nej
6. Har du redan tröttnat på dom här frågorna? Nej
7. Har du borstat tänderna den senast timmen? Nej
8. Har du pussat någon som är fyra år äldre? Ja
9. Har du haft sex med någon som är fyra år äldre? ja
10. Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? ja
11. Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger? Nej absolut inte
12. Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft de? Ja
13. Har du haft sex med mer än tre personer? Ja, men inte samtidigt =)
14. Har du ljugit på någon fråga än då? Nej 


Tjugo VEM.
1.   Vem är din bäste vän? Jessica och stina..
2. vem älskar du? Tommy, min familj och mian vänner
3. vem hade du senast sex med? Tommy
4. vem vill du bli full med? konstig fråga..
5. vem är den bästa artisten? shakira, beyonce mfl.
6. vem pratade du senast i telefon med? tommy
7. Vem har du en liten crush i? En stor crush i tommy min =)
8. vem är snyggast i hela världen? MIn tommy såklart =) och delad 2.a kommer fan brad pitt och aston kutcher
9. Vem skulle du ge en miljon till om du va tvungen att ge bort det? Barncancerfonden
10. Vem är snällast i världen? Min tommy..
11. Vem är din bästa kompis? Samma fråga igen?
12. Vem vill du prata med? ingen speciellt just nu.. jessica kanske och höra hur semestern har vart
13. Vem sov du senast med? Tommy
14. Vem såg du senast full? Tommys kusiner i fredags på patriks 18 års kalas
15. Vem såg dig senast full? Tommy och Nyberg på midsommarafton
16. Vem vet allt om dig? Precis allt vet bara jag..
17. Vem kysste du senast? tommy
18. Vem Kramade du senast? tommy
19. Vem kan berätta allt för dig? Mina närmaste vänner
20. Vem kan du berätta allt för? tommy och mina vänner mina föräldrar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0