Älskalde vardagsrum

Här komemr de lite bilder på vardags/matsalsrummet =) Såååå himmla nöjd är jag.. här kommer vi tillbringa riktigt många timmar!

MIn underbara fondvägg =)


Min fina spegel som jag håller på och renoverar


Golvlampan som jag köpte...

Sitter och försöker fynda på nätet.. är inte så duktig på det..

Jag och challeman tog en promenad runt hofors.. mötte anna utanför henne så vi satte oss och pratade i gräset.. tommy och hans pappa håller fortfarande på med tanken, men de är nog färdiga snart.. för 40 min sen var det inte mycket kvar att göra..

ska flörta lite med darling sen och se om vi kan åka till borlänge i mån, vi behöver en ny dammsugare också! nej nu ska jag nog glida ner i soffan kanske och zappa på tv:n =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0