Tisdag

I dag har jag vart effektiv.. uppe i ottan.. vaknade halv 6 av att nemo ville ner till mamma och ilah som var i full gång.. jag lyckades somna om kvart i sju och klockan ringde sedan 7..

I går fick jag massor gjort på mitt arbete det är i stort sett klart.. har bara en engelsk artikel som jag skall läsa och peta in lite referenser här och där i mitt arbete sen så.. efter 4 åkte jag och mamma till valbo.. vi shoppade klart de sista julklapparna och jag är sååå nöjd med mina inköp.. när vi åkte hem var jag så trött så jag glömde helt bort att jag parkerat min bil på mammas jobb så vi åkte direkt hem.. kom på det hemma sen.. därav den tidiga uppgången i morse.. för då följde jag med mamma ner till hennes jobb igen då och skulle hämta hem bilen.. passade på att springa ett varv runt dammen.. shit vilken dålig kondis jag har.. kan absolut itne tänka mig att jag sprang 2,1 mil bara för några månader sen !!! Usch det måste vi bättra på... blir bra sen när jag flyttar och får ordning på rutinerna igen..

efter det åkte jag hem och fick tokrus och städade hela huset.. dammsög och började tvätta.. tog mig an mitt rum också.. det behövdes verkligen.. vart så fint när jag blev klar.. nu kan jag plugga med gott samvete =)

Har precis ringt och bråkat med kommunal.. vad bra att de talar om i tid att jag har betalat in för lite pnegar i snart ett halvår nu.. jävla idioter!!! Tur jag ska byta fack nu.. sen har jag ringt och beställt klipptid med =/ Var hela 9 veckor sen sist.. färga skall jag också göra.. bara det att jag fick tid hos en praktikant =/ och en kille dessutom !!! hur ska detta gå? Lite nervös är jag.. men det var den enda tiden dom hade på orr och stuffes och jag lär ju itne få nån tid nån annanstanns.. det som är bra är ju attd et är mycket billigare =) sista betalade jag 1300 kr där.. och det har jag ju egentligen inte råd med nu när det är en massa som ska fixas inför fest och flytt och sådant.. meeeen det är verkligen på tiden att jag gör nåt åt min frisyr.. såååå det blir säkert bra..

I dag ska jag eventuellt hem till jessica och miranda på kalas.. i går hade de nån typ av magsjuka där så då ville jag inte komma! vi får se hur läget är i dag..

nej nu ska jag duscha sen plugga på =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0