test

Yes! I dag har det vart test.. massor av test! Var huuur nervös som helst i morse.. var nära på å spy, men gjorde det inte.. vi var 5 st som skulle testas =) 2 till från min klass och en tjej från T5 och en riktig snygging som hade gått ut för 2 år sedan.. Vi började alla med medicinskrivningen.. vilken var helt okej! 10 styckna relevanta frågor.. inte speciellt svåra heller.. det är ju bara det att man aldrig vet hur mycket man ska skriva.. man kan alltid skriva lite till osv.. efter det var det dags för körtest! Vi åkte runt lite på större vägar sen åkte vi genom stan.. riktiga klurvägar med eneklriktat och en massa.. sen åkte vi ut till ett område och körde slalom samt backade slalom runt pinnar och fickparkerade.. jättekul och inte alls lika svårt so jag trodde det skulle bli.. efter det gick vi igenom min skrivning muntligt.. och jag tror det gick bra, vi får svar på alltihopa nästa vecka.. efter det var det dags för lyfttestet! Och det var inte det lättaste. var nervös och riiiiktigt tungt var det.. värre än jag trodde det skulle vara.. båren vägde 30 kg och han som satt på 80 kg.. började nerifrån och bar 4 halvtrappor upp, fick inte stanna och vila.. väl uppe hade jag redan mjöksyra i benen sen bar vi ner fick gå framför båda gångerna.. det gick också vägen fast det var minst lika tungt.. var hur nöjd som helst efteråt! Hade lika gärna kunnat kugga mgi där om jag hade tappat taget eller nåt.. men det gick bra =) sist men absolut itne minst var det intervju =) en massa bra frågor om mig själv som person och hur jag fixar olika situationer osv.. sååå vi får väl se i nästa vecka hur det gick! Då får vi svar.. men det kändes bra i alla fall.. skönt att det är över =)

I dag mår jag betydligt mycket bättre än i går.. Staffan kommer ju id ag.. så jag hoppas jag får en kärlekskick som håller resten av veckan också..

I kväll äre ju party med! Har vart och inhandlat vin, den här gången blir det vitt vin, får se om jag slipper bli så himla dålig i mån.. ska ner och sola nu snart och hämta ett linne hos min syster.. om 6 timmar kommer S =) vet inte riktigt vad vi ska hitta på i helgen.. får väl se..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0