PLugga

Jajamensann för en gångs skull ;)
Jag och Christine sitter i skolan.. haft en låååång dag på mOH.. Nu ska vi gå igenom uppsatserna tills i mån.. det är examination på gång =) stora grejjer.. och jag är inte det minsta förberedd.. det är det som är tanken med eftermiddagen nu då.. usch vad jag svamlar! Det ska nog gå vägen..

I går när jag kom hem från MOH i går kväll så var jag riktigt taggad att börja med min IVP så den satt jag med till kl 22 sen somnade jag som en säl.. Hoppas jag får lite tid att fortsätta med den i dag också.. tänkte jobba undan så jag kan vara ledig i nästa vecka =) Åker till örebro i helgen och då vill jag inte ha nånting hängandes över mig =) Då ska jag bara njuta =) som vanligt.. saknar honom nu.. men dagarna går så snabbt så det är egentligen inget problem.. Bara härligt..

Håller på å bli tooookig på gavlegardarna.. vill ha en lägenhet NU! Och i stan.. vägrar bosätta mig i andersberg eller på öster.. stan eller möjligen brynäs.. satte ut en annons i går om att hyra i andrahand, men än har jag inte hört nånting.. det lär väl få bli andersberg tills jag får nåt bättre då.. jag är ju rätt van vid att flytta runt..

I dag är det i alla fall tisdag.. när jag väl kommer hem härifrån (om jag gör det) tänkte jag ta en långpromenad med Nemo på hofors.. sen hem till jessica för lite housewives ;)

men nu måste vi sätta i gång..

Kommentarer
Postat av: Linda

ja gillar andersberg, eller ja stan är ju bättre, men andersberg är helt okej. Ganska nära stan (nerförsbacke) värre när man ska hem.. Men försök få en lägenhet i 2 våningshusen :) o inte dom höga.. vi bodde i tvåvåningshusen förrut..

2007-12-12 @ 21:19:27
URL: http://ndail.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0