Måndag igen..

Ja helgerna går fort.. alldeles för fort =/ Behöver jag säga att helgen var underbar? Kanske den bästa hittills.. det blir ju bara bättre och bättre.. och svårare att åka därifrån =/

I lördags kväll gjorde vi jättegod mat och efter maten gick vi ut och drack några öl på o´learys.. det var supertrevligt.. bara jag och staffan! På söndagen var vi lagomt sega.. vi hade inget speciellt planerat så vi tog det bara lugnt och hade det skönt.. tog en vända på stan och skulle kolla in julskyltningen.. såg EN tomte, riktigt besviken.. men men.. hittade en julklapp åt farmor, så jag är nöjd..
På söndag kväll åkte vi till kumla och åt på sokrates, en grekrestaurang med supergod mat.. åt så jag mådde illa hela kvällen och natten dessutom =) Åkte tiiiidigt i morse.. halv 5 ringde klockan.. åt frukost och åkte vid halv 6, direkt till praktiken..

Har vart på BVC i dag och myst med bäbisar =) Vägt, och mätt.. såååå söta bäbisar allihopa =) ska vara där resten av veckan.. det blir väldans trevligt =) På fredag ska jag göra ambulanstestet =) iiihiii lite nervös är jag nog.. men jag tar det mest som det kommer.. blir inte jättebesviken om jag misslyckas..

Och jag hoppas veckan går undan för till helgen kommer staffan hem =) mmmm.. härligt! sen v 51 åker jag nog ner hela veckan, för då är jag ledig.. om jag jobbar på med mina skoluppgifter, vilket jag självklart kommer göra =) eller så tar jag med mig skolarbetet till örebro..kan ju lika gärna sitta där =)

I hlgen har vi vart hundlediga.. mamma ville att han skulle stanna hemma.. och så fick ju vi lite mer tid att göra saker.. slippa ta hänsyn till att han varit ensam för länge osv.. det var skönt.. men det var ännu skönare å komma hem till honom igen =) Han blev jätteglad över å se mig, skrutten =) I mån ska han vara med tommy hela dagen.. för pappa jobbar och jag är ju på praktik.. det blir nog bra!

Nej nu ska jag byta om för lite träning.. jag och emma ska gå på core i kväll.. först ska jag ta en prommis på stan med nemo och socialträna lite =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0