Lusselelle!

Det är fan Lucia i dag.. och hur har det firats då? inte en lucia så långt ögat kan nå i alla fall =/
Har vart på MOH.. det har vart en bra dag! Mycket spännande och lärorik som vanligt.. min handledare som jag hade i dag var tokgullig... vi klickade direkt.. hur bra som helst..

efter praktik åkte jag hem.. riktigt trött.. jobbade även över en halvtimme.. väl hemma bestämde jag mig för att åka ner på hofors på tomtekvällen och soc.träna med Nemo.. det gick bra.. han var mer intresserad av det som låg på backen än alla människor.. alla papper och polkagrisar och tugummin som folk hade kastat.... missade ridande lucia också.. var så mycket folk så jag såg inte en ändå häst.. jag stod bakom hela folkmassan var ingen ide´att kasta sig in i den med en liten hund.. såååå.. träffade en del trevligt folk i alla fall.. mest därför jag åkte dit..

efter tomtekväll vart det pizza med mor och far.. har kikat på bonde söker fru också.. bara MÅSTE ju se nästa vecka.. undrar hur det gick för alla =)

Nu ska jag packa klart min väska.. i mån direkt efter praktiken åker jag till mitt hjärta i örebro =) får se vad vi hittar på för skoj under helgen.. Underbart blir det i alla fall ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0