Längesen med en lista

BRUKAR DU:
Peta dig i näsan:
Om det är nåt som måste ut brukar jag ta lite papper och peta med
Titta på dig själv i spegeln: Ja alltid innan jag går ut bland folk
Gnälla: Nej jag tror inte det..
Skrika: När jag är förbannad
Ha ångest: Alldeles för ofta
Skada dig själv med flit: Aldrig
Ta mediciner du inte borde ta: Nej
Vilja dö: Nej, absolut itne
Drömma mardrömmar: Sällan, hade en läskig för inte så länegsen
Drömma sexdrömmar: Mmmmm det är bra drömmar det ;)
Ta droger: Nej.
Försöka vara annorlunda: Absolut inte
Klä dig i svart: Ja, ibland
Gå till kyrkan: Nej
Gå i skolan: Ja men snart är det examendags efter 3 år på högskola =)
Röka: Absolut inte..
Ljuga: Nej man kommer så långt på att tala sanning
Hata folk: Nej det har jag varklen tid eller ork till
Lita på folk: Ytterst få människor..

VEM:

Saknar du: Staffan, mest hela tiden..
Vill du döda: Ingen
Rörde dig sist: Någon som jag presenterade mig för i dag när vi hade ambulanstesterna.. nån jag tog i hand eller så
Vill du slå: ingen
Kramade du sist: Jessica tiderman min bästa vän
Vill du prata med: Just nu staffan =)
Skrek du på sist: hundarna.. min och mammas.. ilah hade ätit sönder mina trosor
Vill du vara som: Ingen annan än mig själv.
Sårade dig sist: en god vän..
Vill du bli galet full med: Vill inte bli galet full.. vill bli lagomt full med mina vänner i kväll
Gjorde dig riktigt glad senast: Jessica, min allra bästa vän
Fick du sms från senast: Staffan som önskade mig lycka till på testet
Ringde dig senast: Mamma

HAR DU:
För många vänner:
Nej, verkligen inte
Förföljelsemani: nooo
Tvångstankar: Nej jag tror inte det
Någon annan psykisk sjukdom: Nej, inte vad jag vet.
Någon fysisk sjukdom: Nepp
Någon skada: träningsvärk ;)
Färgat håret: Ja med jämna mellanrum
Brutit några ben: Nej aldrig
Några piercings: muchen, tungan, örat, naveln och en till ;)
Egen dator: Japp, en lappis
Bra självförtroende: Periodvis
Kysst någon: Ja
Köpt kondomer: ja
Sagt jag älskar dig till någon idag: Nej
Bjudit ut någon: Nej
Varit kär: Jo
Dumpat någon: Ja
Stulit någonting: inte vad jag vet
Lämnat landet: Ja
Tuttat eld på nått: Ja, vekar.
Gjort något olagligt: Jag kör nästan jämt för fort.

HUR:
Går du: Normalt
Svarar du i telefonen: Hej det är therese
Fördriver du tiden: Pluggar, tränar, ser på film, umgås med vänner
Mycket pengar har du: inte mycket.. är en fattig student =/
Tjänar du pengar: Oftast inte.. ibland om jag hinner jobba nå extra
Ofta diskar du: haha aldrig.. bor ju hos mina föräldrar nu.. Hos staffan brukar vi hjälpas åt att diska..
Ofta städar du: Inte heller så ofta nu när jag bor hemma.. blir lite bortskämd
Många stör du dig på: Stör mig nästan aldrig på folk.. bara om de stör och irriterar mig
Ofta träffar du din familj: Varje dag eftersom jag bor hos dom.

TROR DU:

Att du kommer bli något: Jag är snart färdig sjuksköterska =) förhoppningsvis narkossköterska i framtiden.
På gud: Nej
På rymdvarelser: Ja, eller jag tror att det finns liv på andra planerer
Att folk tycker om dig: Ja de som känner mig tycker nog om mig
På ett liv efter detta: Absolut varför skulle det annars vara värt nåt?
Att fiskar kan tänka: Ja
Att du kommer leva länge: Jag tror inte men jag hoppas det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0