Inte bra...

Har en riktig down-dag i dag.. ingenting känns bra! Jag känner mig helt värdelös.. känslomässigt..

inte ens alla gulliga magar och supersöta bäbisar har fått mig på andra tankar under dagen.. jo kanske lite.. men mest så funderar jag ju.. hela tiden..

Men egentligen så har väl dagen vart bra, om man bortser från det.. Har vart på mvc i dag, riktigt spännande.. fick vara med vid barnmorskemottagningar för kontroller av graviditeter och en inskrivning fick jag vara med om också.. tänk den dagen man står där själv =) spännande..

men annars äre itne så mycket mer att tillägga.. kom nyss hem, ska väl försöka hitta på nåt att äta.. vart bara yoghurt till lunch i dag, kände inte för så mycket annat.. gör det inte nu heller.. men men.. Hoppas jessica är hemma i kväll så jag kan åka dit och ventilera mig lite..
i mån är det fredag och ambulanstesterna, känner inte för det ett dugg.. men jag ska ta mig i kragen och åka dit! Och hoppas på det bästa..

nej tack för mig.. blir ändå inge bra när jag mår såhär..

Kommentarer
Postat av: Jessica N

Hoppas du mår bättre snart! Kramar!!!

2007-12-06 @ 20:19:31
URL: http://jessicanorling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0