äntligen helg

ja då var det lördag då =)

I går på praktiken var ag med uskona på lab, det var jätteroligt =) de visade hur deras arbetsdagar kunde se ut.. de gör ju en massa roligt.. och så får de ju stickas =) hehe.. det tycker jag är superroligt.. gick inte bet en enda gång =) tog lite ekg:n och analyserade urin och sådant.. stannade till kl 14 sen åkte jag till örebro innan det vart alltför mörkt.. var framme hos staffan vid halv 5 då åkte vi direkt och spelade badminton, jag slog honom för första gången i går =) efter det åkte vi och handlade tacosgrejjer.. sen hem och lagade.. vi var både superhungriga efter badmintonen.. åt tacos tittade på idol och drack vin.. jag var såååå trött så jag somnade vi 22 nyheterna och sov enda till halv 12 !!!! jag missade utröstningen.. men vi kollade på text tv och såg att det äntligen vart andreas som åkte =) kul med 2 tjejer i final! Jag hoppas verkligen att marie picasso vinner alltihopa! nu när daniel och christoffer åkt ur =/

Jaja.. i örebro är det 4 grader varmt och regnar ute =/ hade lite ångest när jag åkte hemifrån i går och lämnade all den vackra snön bakom mig.. men men.. här får jag ju kramas med S och det är mycet bättre än lite snö ;)
I dag ska vi gå och bada på gustavsvik och i kväll ska jag äntligen få klä upp mig =) vi ska gå ut och dricka öl på nån mysig pub =) Har varken klätt upp mig eller sminkat mig nu på flera veckor =) det ska bli så roligt..

i mån får vi se vad vi hittar på.. Jo förresten!! vi ska ju ut på stan och kolla in julskyltningen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0